יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

ברוכה הבאה רות







 את ישנה עכשיו בתוך המנשא. מקופלת ורגועה. הנשימה שלך קצת כבדה. אני מרגישה את המשקל שלך נח על הכתפיים, הגב והבטן שלי. חום הגוף שלך מחמם לי את הבטן. ששה שבועות ויום. מי היה מאמין. ברקע יהודית רביץ שרה לי ולך את השיר המופלא "את עושה אותי אמא". שיר שכבר שנים הופך לי את הבטן וממלא לי את העיניים בדמעות. אוי, קטנה שלי, שאלוהים ישמור עליך. פלא שלי. ברוכה הבאה לעולמנו זה, הזר והמוזר. אני רוצה לברך אותך. במה אברך אותך? שתחיי כל רגע מחייך. שתהיי קשובה ונאמנה ללב שלך, לגוף שלך. שתשמרי על עצמך. שתהיי  אמיצה ולא תתני לפחד לעצור אותך מלחיות, מלהאמין, מלקוות, מלאהוב. אנא אלי, שמור על הילדה שלי ועל הילדים כולם. שמור על בני אדם וחוה שבראת בצלמך. 

6 תגובות:

  1. איזו פיצפונת מתוקה! ברוכה הבאה לעולם חמודונת.

    השבמחק
  2. טלי, היא פשוט מקסימה, שולחת לכם המון המון חיבוקים ונשיקות.

    השבמחק
  3. כתוב פשוט יפהפה, ורות כמובן יפהפייה.
    מהסבא האוהב והמתמוגג מנחת.

    השבמחק
  4. תודה רבה על הברכות. איזה כיף.

    השבמחק
  5. טלי היקרה והרגישה, המילים שלך מרגשות אותי, ואני משתתפת עם כל מילה שלך, כל ברכה שחקוקה בכל אות, שישמור על הגוזלים הללו,
    את ציפור נדירה ומהממת,
    טולי, שכנתך.

    השבמחק